فروشگاه اینترنتی زیپلند
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات و حریم خصوصی

۱ – اطلاع از زمانبندی ارسال کالا


برای اطلاع از زمان بندی ارسال سفارش، سبد خرید خود را تکمیل کنید، آدرس خود را وارد نمایید و در مرحله انتخاب نوع ارسال و نوع پرداخت، روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این بخش شما می توانید روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

توجه: اگر بسته خود را در تهران با پیک دریافت می کنید، زمان تحویل برای شما تا یک روز کاری میباشد که پیک بسته را به دست شما می رساند.

اگر بسته شما با پست سفارشی به تهران یا شهرستان ارسال می شود، زمان انتخابی شما زمانی است که بسته از فروشگاه به پست تحویل داده می شود. به این ترتیب در تهران ۱ تا ۲ روز کاری بعد و در شهرستان ۳ تا ۵ روز کاری بعد بسته به دست شما خواهد رسید.

۲ – ساعت پاسخگویی و نحوه پشتیبانی

هفت روز هفته از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق پیام رسان واتس اپ و ایمیل و یا تماس تلفنی با شماره های مندرج در قسمت ارتباط با ما پاسخگوی شما مشتریان محترم هستیم.

۳ – نحوه پرداخت وجه

تنها روش پرداخت از طریق درگاه بانکی متصل به سایت میباشد.

۴ – نحوه شکایت مصرف کنندگان

مشتریان محترمی که به دلیلی از هر قسمت از سایت شکایتی داشته باشند میتوانند با ارسال پیام به آدرس ایمیل INFO@ZIPLAND.IR با موضوع شکایت و درج توضیحات لازم و مشخصات خرید محصول، شکایت خود را ثبت نمایند تا در بازه زمانی ۷۲ ساعته نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

۵ – نحوه شکایت مصرف کنندگان

این فروشگاه با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های این مجموعه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، زیپلند جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و زیپلند تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
 این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
این اطلاعات تنها توسط زیپلند استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.
در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:
زیپلند اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
زیپلند برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه دیجی‌کالا را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم